אז מי אני אתם שואלים?

 

אני בעלת ניסיון רב בעבודה במשרדי פרסום וגם כעצמאית. 

יצרתי קמפיינים הכוללים: מודעות, סרטי פרסומת, תשדירי רדיו, שילוט חוצות ועוד... עבור לקוחות רבים ומגוונים:

אוסם: במבה, ביסלי, איקאה, בנק לאומי, מוטורולה, הטוטו, אופטיקנה, קלאב מד, לוריאל, לנקום, אפריקה ישראל ועוד רבים וטובים.

כיום אני קופירייטרית וכותבת תוכן עצמאית שעוסקת במיתוג, כתיבת תוכן לאתרים ולפייסבוק, כתיבה שיווקית, כתיבת מודעות לעיתונות, שילוט חוצות ועוד... עבור לקוחות רבים ומגוונים.

 

אז איך זה עובד?

 

אחרי שתפנו אליי, אעביר לכם בריף המכיל שאלות ממוקדות לגבי העסק או החברה שלכם, השוק והמתחרים,

אבין לעומק במה אתם נבדלים מהמתחרים ואסייע באיתור ההבטחה הפרסומית, שתככב בכל פרסום שלכם.

השלב הבא הוא תרגום המסר שלכם לקונספט קריאטיבי שיבליט ויבדל אתכם מהמתחרים שלכם.

כי לא משנה אם זה קמפיין טלוויזיה, ברושור, אתר אינטרנט או פוסט - אתם חייבים לבלוט, למשוך תשומת לב

ולהיות חדים וברורים בהעברת המסר.

אז בעצם, הבסיס של עבודת הקופירייטינג חייב להיות מאוד לוגי ומסודר, וברגע שיש לנו אותו - אז מתחיל הכייף!

אז אפשר להתפרע עם יצירתיות (שלא לומר קריאיטיביות), הומור, או בעברית צחה: חחחחחח, קצת פרובוקציות כשמתאים

ושאר תופינים, סוכרים רב כהליים למוח וכאלה.  מקנאים בי? בצדק.